2011-12-07

zakopane dla Ciebie





Gdyby nie nowy portal zakopanedlaciebie, nie wiedziałabym, że tematem najnowszego magazynu „Tatry” są Zofia Radwańska – Paryska i Witold Paryski. Ludzie, ku którym spoglądam z estymą. Obiecałam napisać o nich więcej tutaj. Obietnicy wtedy nie dotrzymałam, ale dotrzymam.

Gdyby nie nowy portal zakopanedlaciebie, nie wiedziałabym, że jutro 8 grudnia z cyklu „Muzeum Tatrzańskie w Dworcu Tatrzańskim” odbędzie się kolejne spotkanie, którego głównym bohaterem będzie Mariusz Zaruski. Spotkanie poprowadzi Wojciech Szatkowski. Pozostaje mi jedynie otworzyć „Na bezdrożach tatrzańskich” Zaruskiego i zazdrościć zakopiańczykom.

Gdyby nie nowy portal zakopanedlaciebie, żyłabym spokojnie w Poznaniu, a tak, żyje niespokojnie, z obudzonymi wewnętrznymi pragnieniami, które dawno uśpiłam, a które już nie dają spać, co więcej, popychają do drogi przez Zakopane do ukochanych Włoch, by codziennie budzić się i widzieć Dolomity.

Z radością codziennie śledzę nowości na portalu, z zachwytem czytam o kulturalnych wydarzeniach tego miasta. Pełna podziwu jestem dla osób, które ukazują miasto odsłaniając przed turystą jego ciekawsze oblicze.

POLECAM!

logo pobrane ze strony www.zakopanedlaciebie.pl

Brak komentarzy: