2011-05-14

"Habemus Papam" Nanni Moretti

Wczoraj 13 maja na festiwalu filmowym w Cannes odbył się pokaz prasowy filmu "Habemus Papam" Nanniego Morettiego zakończony owacją na stojąco.
Rzadko śledzę wielkie festiwale, ale tym razem ze względu na ten film i ich twórców, Festiwal w Cannes jest mi bardzo bliski.
Trzymam kciuki!!!

Nanni Moretti otrzymał Złotą Palmę za film "Pokój syna" z 2001 roku, ponadto był czterokrotnie nominowany między innymi za film "Il Caimano" (2006) w którym zagrał Jerzy Stuhr oraz  mój ulubiony "Caro diario" (1993).

5 komentarzy:

Pisany inaczej pisze...

Szkoda że nie śledziłem....przegapiłem...

Libreria pisze...

to poczekamy na wyniki:) poza tym mam wielką nadzieje, że film będzie można zobaczyć w Polsce:) pozdrawiam i witam w przestrzeni.

katasia_k pisze...

Morettiego nie wymienia sie raczej jako faworyta, ale mam nadzieje, ze jury zrobi wszystkim niespodzianke i to on wyjedzie z Cannes ze zlota palma :)
Szczesliwie, jeden z jego glownych konkurentow, Lars von Trier, niejako wypisal sie z konkursu, opowiadajac glupoty na temat swojej sympatii dla nazistow. Szanse Morettiego na pewno od razu wzrosly ;)

nocnywidz pisze...

A to widziałaś?
http://www.youtube.com/watch?v=Mr8O687r-60

Libreria pisze...

a widziałam, nocnywidzu, widziałam:)