2010-05-05

Samsara. Na drogach, których nie ma Tomek Michniewicz


Książka Tomka Michniewicza.
Samsara. Na drogach, których nie ma.
Jeszcze nie czytałam, choć już zbliża się do mnie i lada dzień mam nadzieję ją otworzyć.
Taki rodzaj podróży jaki wybrał Tomek podoba mi się szczególnie.
Pakujesz plecak, kupujesz bilet, albo go nie kupujesz i ruszasz w nieznane
i nie wiesz
co
jak
kiedy
z kim
gdzie
ale jedno wiesz, że zawsze przed siebie i to jest ta wiedza, dzięki której...
zresztą zobaczcie sami

4 komentarze:

słowoczytane pisze...

Ja także zamierzam przeczytać tę książkę, gdyż bardzo lubię słuchać p. Tomka Michniewicza w Trójce.

Pozdrawiam

B. Silver pisze...

Mnie zafascynowała sama okładka i tytuł, z ciekawości usycham jak kupiec w karawanie na Saharze... :)

pozdrawiam serdecznie :)

Tucha pisze...

Kusi ta książka kusi...i te piękne zdjęcia w środku... :)

Mikser pisze...

Książka świetna i facet wydaje się niegłupi. Przeczytajcie sobie wywiad z Tomkiem Michniewiczem na peronie czwartym.